Gezond In Je Lijf Challenge

Wat je beslist heeft altijd een consequentie. En die valt niet altijd in ‘goed’ of ‘slecht’ in te delen. Het is jouw beslissing. Maar soms is het handig als iemand je even helpt in die overwegingen. Omdat die meer verstand heeft van zaken bijvoorbeeld.

 

Wat wil je bereiken: afvallen, fitter worden?

In de eerste bijeenkomst van de Gezond In Je Lijf Challenge maken we kennis met elkaar. We kijken wat je wilt. Afvallen, fitter worden, misschien juist aankomen of inzicht krijgen in wat nou gezond is en wat niet. Ik leg je vervolgens uit hoe mijn aanpak is: gezond leren eten en in beweging zijn.

 

Laten we elkaar nog een beetje beter leren kennen

De volgende stap is dat je in een anamnese (intakeformulier) vertelt over je leefpatroon, je voedings- en beweegpatronen, misschien weet je zelf al waar je knelpunten liggen. Dan worden er wat metingen verricht. Lengte, gewicht, spier- en vetmassa, BMI, dat soort dingen. Met die informatie kan ik je een eetschema op maat geven. Met de informatie die je verder van me krijgt kun je zelf aan de slag. 

 

Vinger aan de pols blijven houden op onze bijeenkomsten

En twee weken later komen we bij elkaar in de groep om te bespreken wat goed ging en wat nog verbeterd kan worden. Ik leer je elke keer iets nieuws over voeding en we motiveren elkaar met tips. Wissel je favo recept uit met de groep, want delen is vermenigvuldigen. Daar wordt iedereen beter van. 

 

Ook via whatsapp blijven motiveren

Ondertussen maken we een whatsapp-groep aan voor wie dat wil. Dat is vrijblijvend, maar de praktijk wijst uit dat het hele leuke en handige inzichten verschaft. Af en toe zal ik je op die manier ook helpen herinneren aan het belang van water drinken of dat je je tussendoortje niet moet vergeten. 

Je persoonlijke grafiek